A tervezési folyamataink sokkal gyorsabbá váltak, az adatminőség pedig jelentősen javult
Projektgazda, Szortiment Manager
Magyarországon meghatározó áruházlánc
A valósidejű dashboardok, a Vizuális Tervező és az automatikus kategória-hozzárendelés funkciók segítségével 3 hónapról 3 napra csökkent az az idő, amely az éves tervezés során a promóciók kialakításához, szállítók közötti felosztásához, valamint a termékkategóriák arányai és marketing-célkritériumok összeegyeztetéséhez volt szükséges.
A folyamatok, amelyek végrehajtásához korábban nagyszámú összetett Excel fájl használatára és sok manuális munkára volt szükség, az mPlan alkalmazás keretében automatizálásra kerültek. Az adatokhoz való gyors hozzáférés és a különböző szcenáriók modellezhetőségének eredményeként a tervezési folyamat sokkal hatékonyabbá vált."
A Vizuális Tervező és a Dashboardok felbecsülhetetlen segítséget nyújtottak
Szortiment Manager
A Vizuális Tervező és a valósidejű dashboardok felbecsülhetelen segítséget nyújtottak az éves tervezés során. Nem kellett már a képzelőerőnkre hagyatkozni, hogy hová is kerülne egy-egy marketing megjelenés a szórólapunkban – mint régebben, amikor még Excelekkel dolgoztunk -, hiszen a Vizuális Tervezőben azonnal láttuk ezt. A dashboardok pedig rögtön megmutatták a marketing kategóriák arányait megelőzve ezzel a szortiment managerek közötti vitákat, hogy ki érdemel még több megjelenést, vagy kinek kell beérnie kevesebbel."
A tervezést és a végrehajtást akár egyetlen manager is kézben tarthatja
Marketing Igazgató
20 évnyi tapasztalat áruházláncok marketing vezetőjeként
Az mPlan funkciói segítségével illetve azzal, hogy a szállítói ajánlatokból származó óriási mennyiségű adat automatikusan hozzáfűzhető a marketing megjelenésekhez, az egész áruházlánc marketing tervezési és megvalósítási folyamatai elvégezhetők egyetlen marketing manager irányításával és 2-3 asszisztens közreműködésével."
Megjegyzés: A szóban forgó vállalat Magyarország legnagyobb DIY áruházlánca évente közel 100 marketing kiadvánnyal és kb. 130 millió EUR árbevétellel.
Az mPlan óriási előnyt biztosít a versenytársakkal szemben
Kategória management vezető
20 évnyi tapasztalat áruházláncok beszerzési pozícióiban
Az mPlan segítségével a kereskedő a szállítóival szorosabban együttműködve gyorsabban és hosszabb távra előre el tudja készíteni az éves marketing tervet, ez óriási előnyt biztosít az áruházláncnak a versenytársaival szemben. Az előrelátó tervezés eredményeként kialakított promóciók hatékonyabbak, mivel jobban illeszkednek mind az áruházlánc mind a szállítók marketing stratégiájához. Emellett az áruházlánc – mivel a versenytársaknál hamarabb tudja megkezdeni a tervezési folyamatot – nagyobb szeletet tud kihasítani a szállítók rendelkezésre álló marketing büdzséiből."
Rengeteg időt takarítottunk meg az mPlan segítségével
Szortiment Manager, mPlan felhasználó
Azáltal, hogy a szállítói ajánlatok adatai automatikusan hozzárendelődnek a marketing megjelenésekhez az mPlan alkalmazás rengeteg időt takarít meg, nem is beszélve a régebben rendszeresen előforduló adatbeviteli hibák és be nem tartott leadási határidők kiküszöböléséről."
Most már a lényeges tevékenységekre tudunk összpontosítani
Kategória management vezető
20 évnyi tapasztalat áruházláncok beszerzési pozícióiban
Az mPlan helyettesíti az áruházláncoknál rendszeresen "kőkorszaki" módszerekkel, manuálisan kezelt promóciós folyamatokat. Az alkalmazás olyan hatékonyan támogatja a marketing-tervezési és megvalósítási folyamatainkat, hogy energiánkat most már teljes mértékben a lényeges tevékenységekre tudjuk összpontosítani, mint például a szortiment tökéletesítésére, az értékesítési stratégia finomhangolására vagy éppen az üzletek belső elrendezésének javítására stb."