A tervezési folyamataink sokkal gyorsabbá váltak, az adatminőség pedig jelentősen javult

Projektgazda, Szortiment Manager
Magyarországon meghatározó áruházlánc

A valósidejű dashboardok, a Vizuális Tervező és az automatikus kategória-hozzárendelés funkciók segítségével 3 hónapról 3 napra csökkent az az idő, amely az éves tervezés során a promóciók kialakításához, szállítók közötti felosztásához, valamint a termékkategóriák arányai és marketing-célkritériumok összeegyeztetéséhez volt szükséges.

A folyamatok, amelyek végrehajtásához korábban nagyszámú összetett Excel fájl használatára és sok manuális munkára volt szükség, az mPlan alkalmazás keretében automatizálásra kerültek. Az adatokhoz való gyors hozzáférés és a különböző szcenáriók modellezhetőségének eredményeként a tervezési folyamat sokkal hatékonyabbá vált."

A Vizuális Tervező és a Dashboardok felbecsülhetetlen segítséget nyújtottak

Szortiment Manager

A Vizuális Tervező és a valósidejű dashboardok felbecsülhetelen segítséget nyújtottak az éves tervezés során. Nem kellett már a képzelőerőnkre hagyatkozni, hogy hová is kerülne egy-egy marketing megjelenés a szórólapunkban – mint régebben, amikor még Excelekkel dolgoztunk -, hiszen a Vizuális Tervezőben azonnal láttuk ezt. A dashboardok pedig rögtön megmutatták a marketing kategóriák arányait megelőzve ezzel a szortiment managerek közötti vitákat, hogy ki érdemel még több megjelenést, vagy kinek kell beérnie kevesebbel."

A tervezést és a végrehajtást akár egyetlen manager is kézben tarthatja

Marketing Igazgató
20 évnyi tapasztalat áruházláncok marketing vezetőjeként

Az mPlan funkciói segítségével illetve azzal, hogy a szállítói ajánlatokból származó óriási mennyiségű adat automatikusan hozzáfűzhető a marketing megjelenésekhez, az egész áruházlánc marketing tervezési és megvalósítási folyamatai elvégezhetők egyetlen marketing manager irányításával és 2-3 asszisztens közreműködésével."

Megjegyzés: A szóban forgó vállalat Magyarország legnagyobb DIY áruházlánca évente közel 100 marketing kiadvánnyal és kb. 130 millió EUR árbevétellel.

Az mPlan óriási előnyt biztosít a versenytársakkal szemben

Kategória management vezető
20 évnyi tapasztalat áruházláncok beszerzési pozícióiban

Az mPlan segítségével a kereskedő a szállítóival szorosabban együttműködve gyorsabban és hosszabb távra előre el tudja készíteni az éves marketing tervet, ez óriási előnyt biztosít az áruházláncnak a versenytársaival szemben. Az előrelátó tervezés eredményeként kialakított promóciók hatékonyabbak, mivel jobban illeszkednek mind az áruházlánc mind a szállítók marketing stratégiájához. Emellett az áruházlánc – mivel a versenytársaknál hamarabb tudja megkezdeni a tervezési folyamatot – nagyobb szeletet tud kihasítani a szállítók rendelkezésre álló marketing büdzséiből."

Rengeteg időt takarítottunk meg az mPlan segítségével

Szortiment Manager, mPlan felhasználó

Azáltal, hogy a szállítói ajánlatok adatai automatikusan hozzárendelődnek a marketing megjelenésekhez az mPlan alkalmazás rengeteg időt takarít meg, nem is beszélve a régebben rendszeresen előforduló adatbeviteli hibák és be nem tartott leadási határidők kiküszöböléséről."

Most már a lényeges tevékenységekre tudunk összpontosítani

Kategória management vezető
20 évnyi tapasztalat áruházláncok beszerzési pozícióiban

Az mPlan helyettesíti az áruházláncoknál rendszeresen "kőkorszaki" módszerekkel, manuálisan kezelt promóciós folyamatokat. Az alkalmazás olyan hatékonyan támogatja a marketing-tervezési és megvalósítási folyamatainkat, hogy energiánkat most már teljes mértékben a lényeges tevékenységekre tudjuk összpontosítani, mint például a szortiment tökéletesítésére, az értékesítési stratégia finomhangolására vagy éppen az üzletek belső elrendezésének javítására stb."

Kapcsolat

Keystone Business Solutions
H-1062 Budapest, Bajza u. 50.

 

Telefon:
(+36 1) 889 50 50
Fax:
(+36 1) 889 50 49

E-mail:
mPlan

Copyright 2014 Keystone Business Solutions. Minden jog fenntartva.