Miért mPlan?

Az mPlan egy webalapú többfelhasználós retail – szállító marketing optimalizáló rendszer, amely lehetővé teszi a trade marketing tevékenységek pontos tervezését és nyomon követését.

Segítségével átláthatóvá válik az összetett marketing tervezési folyamat, így növekednek az értékesítési és marketing bevételek ugyanakkor a tervezésre és megvalósításra fordított költségek lecsökkennek.

A manuálisan kezelt promóciós folyamatok kiküszöbölésével az mPlan segít az áruházláncok szakembereinek, hogy figyelmüket a marketing tevékenységek lényegére tudják összpontosítani.

Optimalizálni? Miért?

A Trade Marketing rendkívül hatékony eszköz, amely a fogyasztók figyelmének felkeltésével és üzletekbe irányításával segít a kereskedőknek és partnereiknek nagyobb piaci részesedés elérésében.

Gazdasági elemzések bizonyítják, hogy az egyes trade marketing eszközök hatékonysága nagyban különbözik, így egyre fontosabbá válik egy olyan optimalizálási megoldás használata, amely elősegíti a promóciós tervekben rejlő lehetőségek maximális kiaknázását, nagyobb értékű vásárlói kosarak és nyereség elérését és a megcélzott vásárlói rétegek minél nagyobb részének megtartását.

Csökkentse költségeit és növelje bevételeit a trade marketing tevékenységek gyorsabb és pontosabb tervezésével és nyomon követésével!

Egyedi, testreszabott rendszer

Az mPlan-t mindig a megrendelő aktuális folyamatainak megfelelően alakítjuk ki, így az azonnal és közvetlenül segíti marketing céljainak teljesülését.

Gyors bevezetés

Az mPlan nem lecseréli, hanem hatékonyabbá teszi az áruházlánc jelenlegi folyamatait, így a rendszer bevezetése és a felhasználók alkalmazkodása gyors, nem igényel hosszadalmas tréninget.

Adat-duplikációk lecsökkentése

Az mPlan azáltal, hogy összeköthető a marketing folyamatoknál használt egyéb rendszerekkel (pl. ERP, termékadatbázisok, alkalmazások), minimálisra csökkenti az adatok többszöri bevitelének szükségességét.

Nagyobb átláthatóság

A rendszer naprakész rálátást nyújt a marketing aktivitásokra, folyamatosan ellenőrizhető a szállítói büdzsék felhasználása és maximális kihasználása. Így elkerülhetők a pontatlanságok miatti év végi visszafizetések és hatósági büntetések is.

Extra bevételi tervek könnyebb teljesítése

Az Extra-ként értékesíthető, még elérhető megjelenések gyorsan és időben azonosíthatók, tervezhetők, így az Extra bevételi terv (túl)teljesítése könnyebbé és ellenőrizhetővé válik.

Rugalmas

Az mPlan kialakítása lehetővé teszi a kiadványok / marketing eszközök / szabályok gyors megváltoztatását, a folyamatosan változó piaci és hatósági szabályozási környezethez való alkalmazkodás érdekében.

Manuális folyamatok kiküszöbölése

A teljesítési igazolásokat, terv-tény adategyeztetéseket, jelentéseket a rendszer automatikusan elkészíti.

Fejlett adatkezelés

Szükség esetén nagymennyiségű adat importálható / exportálható Excel file-okon keresztül, az adatok validációja már importálás közben megtörténik.

Többfelhasználós rendszer

A többszintű jogosultság-rendszer segítségével az egyes csoportok (felső vezetés, marketing, kategória menedzsment, beszerzés, asszisztensek, áruházi menedzsment stb.) csak a számukra releváns adatokhoz és funkciókhoz férnek hozzá, saját munkafolyamataikra optimalizált nézeteket kapva a rendszerben lévő adatokról.

A bevétel-növekedés területei:

  • Év végi szállítói visszafizetések kiküszöbölése – a szállítói büdzsék felhasználásának naprakész kontrollja pontos számlázást és a keretek maximális kihasználását eredményezi
  • Marketing bevétel növelése az üres megjelenések értékesítésével – az eladatlan megjelenések gyorsan azonosíthatók és időben található rájuk vevő
  • "Extra" marketing bevétel növelése – az Extra-ként értékesíthető megjelenések gyorsan azonosíthatók, értékesítésük tervezhető és naprakészen kontrollálható
  • Hatékonyabb promóciók – mind az áruházlánc, mind a szállítók stratégiájával jobban összhangban lévő marketing terv készíthető, biztosítva a hatékonyabb promóciót és az értékesítés növekedését
  • Szállítói marketing büdzsék növelése – az mPlan segítségével hatékonyabb szállítói csomagok állathatók össze, a versenytársakat megelőzve a szállítói büdzsékből nagyobb szelet hasítható ki

Az mPlan növeli a rendszeres bevételeket és csökkenti a promóciók tervezésére és kivitelezésére fordított időt.

Az mPlan időt takarít meg és csökkenti a kockázatokat:

  • Az mPlan használata lehetővé teszi a hatósági büntetések kockázatának csökkentését a pontos és naprakész kimutatások, teljesítési igazolások eredményeként
  • A marketing tervezésre és kontrollingra fordítandó idő lecsökken, a társosztályok közötti kommunikáció felgyorsul
  • A rendszer bevezetésével megvalósítható az adat-duplikációk és az adatbeviteli helyek számának csökkentése, ezáltal az adathibák számának minimalizálása
 

Modulok

Moduláris felépítésének köszönhetően az mPlan jól alakítható, rugalmas rendszer.

Az mPlan egyes moduljai:

 

Kapcsolat

Keystone Business Solutions
H-1062 Budapest, Bajza u. 50.

 

Telefon:
(+36 1) 889 50 50
Fax:
(+36 1) 889 50 49

E-mail:
mPlan

Copyright 2014 Keystone Business Solutions. Minden jog fenntartva.