Miért mPlan?
Az mPlan egy webalapú többfelhasználós retail – szállító marketing optimalizáló rendszer, amely lehetővé teszi a trade marketing tevékenységek pontos tervezését és nyomon követését.
Segítségével átláthatóvá válik az összetett marketing tervezési folyamat, így növekednek az értékesítési és marketing bevételek ugyanakkor a tervezésre és megvalósításra fordított költségek lecsökkennek.
A manuálisan kezelt promóciós folyamatok kiküszöbölésével az mPlan segít az áruházláncok szakembereinek, hogy figyelmüket a marketing tevékenységek lényegére tudják összpontosítani.
Optimalizálni? Miért?
A Trade Marketing rendkívül hatékony eszköz, amely a fogyasztók figyelmének felkeltésével és üzletekbe irányításával segít a kereskedőknek és partnereiknek nagyobb piaci részesedés elérésében.
Gazdasági elemzések bizonyítják, hogy az egyes trade marketing eszközök hatékonysága nagyban különbözik, így egyre fontosabbá válik egy olyan optimalizálási megoldás használata, amely elősegíti a promóciós tervekben rejlő lehetőségek maximális kiaknázását, nagyobb értékű vásárlói kosarak és nyereség elérését és a megcélzott vásárlói rétegek minél nagyobb részének megtartását.
Csökkentse költségeit és növelje bevételeit a trade marketing tevékenységek gyorsabb és pontosabb tervezésével és nyomon követésével!
Egyedi, testreszabott rendszer
Az mPlan-t mindig a megrendelő aktuális folyamatainak megfelelően alakítjuk ki, így az azonnal és közvetlenül segíti marketing céljainak teljesülését.
Gyors bevezetés
Az mPlan nem lecseréli, hanem hatékonyabbá teszi az áruházlánc jelenlegi folyamatait, így a rendszer bevezetése és a felhasználók alkalmazkodása gyors, nem igényel hosszadalmas tréninget.
Adat-duplikációk lecsökkentése
Az mPlan azáltal, hogy összeköthető a marketing folyamatoknál használt egyéb rendszerekkel (pl. ERP, termékadatbázisok, alkalmazások), minimálisra csökkenti az adatok többszöri bevitelének szükségességét.
Nagyobb átláthatóság
A rendszer naprakész rálátást nyújt a marketing aktivitásokra, folyamatosan ellenőrizhető a szállítói büdzsék felhasználása és maximális kihasználása. Így elkerülhetők a pontatlanságok miatti év végi visszafizetések és hatósági büntetések is.
Extra bevételi tervek könnyebb teljesítése
Az Extra-ként értékesíthető, még elérhető megjelenések gyorsan és időben azonosíthatók, tervezhetők, így az Extra bevételi terv (túl)teljesítése könnyebbé és ellenőrizhetővé válik.
Rugalmas
Az mPlan kialakítása lehetővé teszi a kiadványok / marketing eszközök / szabályok gyors megváltoztatását, a folyamatosan változó piaci és hatósági szabályozási környezethez való alkalmazkodás érdekében.
Manuális folyamatok kiküszöbölése
A teljesítési igazolásokat, terv-tény adategyeztetéseket, jelentéseket a rendszer automatikusan elkészíti.
Fejlett adatkezelés
Szükség esetén nagymennyiségű adat importálható / exportálható Excel file-okon keresztül, az adatok validációja már importálás közben megtörténik.
Többfelhasználós rendszer
A többszintű jogosultság-rendszer segítségével az egyes csoportok (felső vezetés, marketing, kategória menedzsment, beszerzés, asszisztensek, áruházi menedzsment stb.) csak a számukra releváns adatokhoz és funkciókhoz férnek hozzá, saját munkafolyamataikra optimalizált nézeteket kapva a rendszerben lévő adatokról.
A bevétel-növekedés területei:
Az mPlan növeli a rendszeres bevételeket és csökkenti a promóciók tervezésére és kivitelezésére fordított időt.
Az mPlan időt takarít meg és csökkenti a kockázatokat:
Modulok
Moduláris felépítésének köszönhetően az mPlan jól alakítható, rugalmas rendszer.
Az mPlan egyes moduljai: